Sandefjord svømmeklubb

Klubbens mål

Vi skal tiltrekke, fastholde og utvikle nye og eksisterende svømmere, samt tilby et attraktivt treningstilbud til alle aldersgrupper og nivåer.

Vår visjon

Sandefjord Svømmeklubb sin visjon er å være et naturlig sentrum for svømme-sporten i Vestfold og tilby et bredt sportslig tilbud i et godt sosialt miljø.

Våre kurs

Våre kurs spenner fra trygg i vann til crawlkurs for voksene. Det er og mulig å ta PT-timer med vår dyktig instruktør.

Sandefjord Svømmeklubb 50 år i 2024

I 2024 har Sandefjord svømmeklubb holdt på i 50 år ! I dette jubileumsåret har vi fått æren av å arrangere Landsdels årsklassemønstring for Region Sør (LÅMØ). Stevnet favner svømmere i årsklassene 11 - 16 år, og er et hovedmål for mange av våre konkurransesvømmere.

Stevnet arrangeres fredag, lørdag og søndag 15. – 17. mars og åpnes av ordfører i Sandefjord, Bjørn Ole Gleditsch

Påmelding skjer via www.medley.no

En unik mulighet til å sponse SAS

Vi i Sandefjord Svømmeklubb er på jakt etter sponsorer.

Ta kontakt med oss i dag, så kan vi sammen diskutere hvordan vi kan skape et gjensidig og fordelaktig partnerskap.

SAS - vi er best i vann